left_top
left_bottom
right_top
right_bottom
header

ОСНОВНІ ОДИНИЦІ ОБЛІКУ ВИДАВНИЧОЇ ПРОДУКЦІЇ

Умовний друкований аркуш — умовна одиниця обсягу видання, що дорівнює друкованому аркушу форматом 60х90 см та призначена для розрахунку й порівняння друкованого обсягу видань різних форматів.

Вираження друкованих аркушів в умовних друкованих аркушах здійснюється за коефіцієнтами переведення (Кпр), які визначають як співвідношення площі паперового аркуша даного формату (Па) до площі умовного друкованого аркуша 
у.а. = 5400 см2) за формулою:

Подробнее...
 
Publishing group PAPIRUS.in.ua

Технический регламент относительно правил маркирования пищевых продуктов

Для ЗМЕНШЕННЯ ШТРАФІВ - обовя'зковий документ для використання виробниками харчової продукції "Про затвердження Технічного регламенту щодо правил маркування харчових продуктів".

...
29. Інформацію  про  поживну  (харчову) цінність зазначають у маркуванні харчового продукту як кількісні  відомості,  призначені для  інформування  споживача  про  поживні властивості продукту та енергетичну цінність (калорійність).
Інформація про  поживну  (харчову)  цінність  та  енергетичну цінність (калорійність) повинна містити:
інформацію про    енергетичну   цінність   (калорійність)   в кілоджоулях (кДж) та/або кілокалоріях (ккал)  на  100  грамів  або 100 мл продукту;
інформацію про поживну (харчову) цінність,  а саме: кількість білків,  жирів,  вуглеводів  у грамах (г) на 100 грамів або 100 мл продукту.
Інформацію про вміст білків,  вуглеводів, жирів і енергетичну цінність (калорійність) можна не наводити,  якщо їхня кількість  в одноразовій  порції  або  в  100  г  (100  мл)  харчового продукту становить менше 2 % від добової норми.
У маркуванні   харчового   продукту  його  поживну  (харчову) цінність зазначають поруч з енергетичною  цінністю  (калорійністю) харчового продукту.
Поживну (харчову)   цінність    та    енергетичну    цінність (калорійність)  не  обов'язково  зазначати  для чаю,  кави,  оцту, мінеральної та  питної  води,  кухонної  солі,  харчових  добавок, ароматизаторів, спецій, прянощів.

30. Вимоги  щодо  порядку  зазначення  в маркуванні харчового продукту  інформації   стосовно   застереження   щодо   споживання харчового  продукту  певними  категоріями  населення  визначаються чинним законодавством.

31. Назву харчового продукту необхідно зазначати на  упаковці або етикетці (контретикетці, кольєретці, стікері, ярлику), доданій до нього,  шрифтом не меншим ніж 2  мм,  а  всю  іншу  обов'язкову інформацію   в   маркуванні   розфасованого   харчового  продукту, перераховану в пункті 6 цього Технічного  регламенту,  шрифтом  не меншим ніж 0,8 мм...

Подробнее...
 
Publishing group PAPIRUS.in.ua

ДСТУ 4518-2008. ПРОДУКТЬІ ПИЩЕВЬІЕ. МАРКИРОВКА ДЛЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ. ОБЩИЕ ПРАВИЛА

ДСТУ 4518-2008
НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ

ПРОДУКТИ ХАРЧОВІ. МАРКУВАННЯ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА
ПРОДУКТЬІ ПИЩЕВЬІЕ. МАРКИРОВКА ДЛЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ. ОБЩИЕ ПРАВИЛА
FOOD PRODUCTS. MARKS OF CONSUMERS. GENERAL RULES

1. СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ

Цей стандарт поширюється на споживче маркування харчових продуктів вітчизняного та закордонного виробництва, що розфасовані у споживчу тару, які реалізують на території України через оптову або роздрібну торговельну мережу, а також закладами ресторанного господарства (у тому числі в дошкільних закладах, школах, лікувальних, лікувально-профілактичних установах та інше), що безпосередньо пов'язані з обслуговуванням споживачів.
Вимоги і положення цього стандарту є рекомендованими...

Подробнее...
 
Publishing group PAPIRUS.in.ua

Проблемы этикетирования на производстве

ПРОБЛЕМЫ ЭТИКЕТИРОВАНИЯ

 

ВОЗМОЖНАЯ ПРИЧИНА

МЕТОД УСТРАНЕНИЯ ПРОБЛЕМЫ

Этикетки отклеиваются

Клей плохо контактирует с поверхностью бутылки. На обратной стороне этикетки сухая клеевая плёнка

Клей подобран неверно или, возможно, загрязнён посторонними продуктами.

Клей плохо контактирует с поверхностью бумаги. На бутылке сухая клеевая плёнка. На обратной стороне этикетки нет клея.

Оборот этикеточной бумаги отражает клей. Обратитесь к поставщикам бумаги и клея для получения консультации.

Подробнее...
 
Publishing group PAPIRUS.in.ua

Требования к Макетам

1) Электронные файлы, которые предоставляются Заказчиком, в дальнейшем - "Макет", принимаются Исполнителем в следующих форматах:
-    CorelDRAW Graphic (*.cdr);
-    Adobe Photoshop (*.psd);
-    Tagged Image File Format(допустимая LZW компрессия);
-    Adobe Illustrator (*. ai).
2) Все объекты в том числе растровые, вставленные в векторные файлы должны отвечать цветовой палитре CMYK.
3) Разрешение растровых объектов рекомендуется не менее 400dpi..

Подробнее...
 
Publishing group PAPIRUS.in.ua
<< Первая < Предыдущая 1 2 Следующая > Последняя >>

Страница 1 из 2